Atteikuma tiesības

Informācija par atteikuma tiesību izmantošanu:

Atteikuma tiesības

Jums ir tiesības 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā vienpusēji atteikties no ar mūsu interneta veikalu distancēti noslēgtā līguma, neminot iemeslu.

  • Lai izmantotu atteikuma tiesības, Jums ar nepārprotamu paziņojumu (piemēram, pa pastu nosūtītu vēstuli vai e-pastu) ir jāinformē mūs - SIA “Baltijas Foto Serviss”, juridiskā un faktiskā adrese Pulkveža Brieža iela 3, Rīga, LV1010, telefona Nr. 67324793, e pasta adrese [email protected] par lēmumu atteikties no šā līguma. Jūs varat izmantot pievienoto atteikuma veidlapas paraugu, bet tas nav obligāti. Saņemot atteikumu pa e-pastu, nekavējoties nosūtīsim Jums apstiprinājumu par tā saņemšanu.
  • Lai atteikuma tiesību termiņš būtu ievērots, pietiek, ja savu paziņojumu par atteikumu tiesību izmantošanu nosūtīsiet pirms atteikuma tiesību termiņa beigām.
  • Jums ir tiesības atteikuma tiesību izmantošanas laikā izmēģināt iegādāto preci tiktāl, cik nepieciešams preces pārbaudei. Izmēģinājumu drīkstat veikt tikpat lielā mērā, kā tas būtu iespējams parastā veikalā, redzot preci klātienē.
  • Izmantojot atteikuma tiesības, Jūs esat atbildīgs par preces vērtības, kvalitātes un drošuma samazināšanos atteikuma tiesību realizēšanas termiņā, tai skaitā par iepakojuma pilnīgu un nevainojamu saglabāšanu.

Atteikuma radītās sekas

  • Ja Jūs augstākminētajā veidā atteiksieties no noslēgtā līguma, mēs Jums atmaksāsim visus no Jums saņemtos maksājumus, ieskaitot piegādes izmaksas (izņemot papildu izmaksas, kas radušās tādēļ, ka Jūs esat izvēlējies piegādes veidu, kas nav mūsu piedāvātais vislētākais standarta piegādes veids), bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad mēs tikām informēti par Jūsu lēmumu atteikties no šā līguma. Atmaksāšana tiks veikta, izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu Jūs izmantojāt sākotnējam darījumam, ja vien neesat skaidri paudis piekrišanu to darīt citādi. Jebkurā gadījumā saistībā ar šādu atmaksāšanu no Jums netiks iekasēta nekāda maksa. Mums ir tiesības aizturēt atmaksājumu līdz brīdim, kad  būsim saņēmuši preces atpakaļ vai kad Jūs būsiet iesniedzis apliecinājumu par to, ka preces ir nosūtītas atpakaļ (atkarībā no tā, kāda darbība izpildīta agrāk) un pēc tam, kad pārliecināsimies par preces tehnisko un vizuālo stāvokli, veicot diagnostiku ražotāja autorizētajā servisā.
  • Jums preces jānosūta atpakaļ vai jānodod Pulkveža Brieža iela 3, Rīga, LV1010 SIA”Baltijas Foto Serviss” veikalā bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk, kā 14 dienu laikā no dienas, kad Jūs mums paziņojāt savu lēmumu atteikties no šī līguma. Termiņš būs ievērots, ja preces nosūtīsiet atpakaļ pirms 14 dienu termiņa beigām.
  • Jums būs jāsedz ar preču atpakaļ atdošanu saistītās tiešās izmaksas (Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12.pants, 9.punkts).
  • Jūs esat atbildīgs par preču vērtības samazināšanos, ja preces izmantotas nevis tāpēc, lai konstatētu šo preču veidu, īpašības un darbību, bet citos nolūkos. Piemēram, prece (preces) ir tehniski vai vizuāli bojāta, izlietota un/vai nolietota (preces vai tās komponente, sastāvdaļa) vairāk, kā par 5%(pieciem procentiem), piemēram, šādas preces, kā toneri, tintes kasetes, neuzlādējami akumulatori, baterijas un citas tamlīdzīgas preces.

Patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības:

20.05.2014. Ministru kabineta noteikumu Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” 22. punktā noteiktajos gadījumos, tajā skaitā, ja:

  • preces cena ir atkarīga no finanšu tirgus svārstībām, kuras pārdevējs nevar kontrolēt un kuras var rasties atteikumu tiesību termiņā;
  • preces tiek izgatavotas pēc patērētāja norādījumiem vai ir nepārprotami personalizētas;
  • prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;
  • patērētājs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ, tādām precēm, kā elektriskā zobu birste, depilators, elektriskais bārdas skuveklis, bārdas/matu trimmeris, elektriskā matu griežamā mašīna, ausīs ieliekamās audio austiņas, ķermeņa kopšanas līdzekļi un citas tamlīdzīga rakstura preces, ja ir atvērts šo preču iepakojums un/vai ir bojāta drošības plombe;
  • prece, tās īpašību dēļ pēc piegādes neatgriezeniski sajaukusies ar citām lietām;
  • patērētājs ir pieprasījis pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam ierasties un veikt steidzamus remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus. Ja pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs, ierodoties pie patērētāja, sniedz papildu pakalpojumu vai piegādā preces, kas nav nepieciešamās rezerves daļas, lai veiktu remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus, atteikuma tiesības ir piemērojamas minētajiem papildu pakalpojumiem vai precēm;
  • patērētājs ir atvēris audioierakstu vai videoierakstu, vai datorprogrammu iepakojumu;
  • ņemot vērā preces jūtīgumu un drošības apsvērumus, patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības par šādām iegādātajām precēm: datoru korpusi (Case), barošanas bloki (PSU), cietie diski (HDD), cietie diski (SSD), portatīvo datoru cietie diski (HDD), video kartes (VGA), skaņas kartes, operatīvās atmiņas (RAM), mātes plates (MB), procesori (CPU), dzesētāji (Coolers), diskdziņi (Blu-ray, DVD, CD), ja ir atvērts šo preču iepakojums un/vai ir bojāta drošības plombe;
  • prece ir mehāniski un/vai vizuāli bojāta, ir samazinājusies preces vērtība;
  • līgums noslēgts par digitālā satura piegādi, kas netiek piegādāts pastāvīgā datu nesējā, ja digitālā satura piegāde ir uzsākta ar patērētāja iepriekš skaidri paustu piekrišanu un apliecinājumu par atteikuma tiesību zaudēšanu;
  • ja prece ir izmantota tādā veidā, kas nav savienojams ar labas ticības principu, tai skaitā izmantota citā nolūkā, nevis preces īpašības vai darbības noskaidrošanai.

Naudas atgriešana

Atgriežot preci, par ko klients norēķinājās mazumtirdzniecības veikalā, ir jāatgriež prece kopā ar kases čeka oriģinālu. Uzņēmums pieņem klienta pieteikumu un 3 dienu laikā izskata to un pārbauda preci, ja neizpildās kāds no nosacījumiem, kādēļ patērētājs nevar izmantot attiekuma tiesības, uzņēmums 14 dienu laikā atgriež klientam naudu, atmaksājot skaidrā naudā vai pārskaitot uz viņa bankas kontu (atkarībā no tā kā patērētājs samaksājis par preci, to iegādājoties).